17 Şubat 2010 Çarşamba

M2 MultiversionHack v3.91 Yeni ( 2010 ) ( by banjo )

http://img231.imageshack.us/img231/573/metin2ee9.jpg

Ewt Arkadaşlar ALMANLARIN SİTESİNDE DOLAŞIRKEN BİDE NE GORUM Lord Kill Yeni bir Multihack yapmıs Harika ben Denedim...Tek Kelimeyle Süper

BU MULTİHACK DE ÇEKMESİNDE KESİNLİKLE OYUNDAN ATMAZ DENENDİ...

Daha Boyle Multihack Gormedim ben...Adamlar Çinlileri Geçmiş Yepyeni Özellikler Eklemişler Aşagıdaki Resimde Gostercem



YENİ MULTİHACK KULLANIM KILAVUZU:::

ATTACKS:Arkadaşlar Bu Atak Hızınızı Ayarlamanızı Sağlar
MOVESPE:Arkadaşlar Buda Koşma Hızınızı Ayarlar
WAFFENHA:Arkadaşlar Buda En Sevdigim Özelliklerinden Birisi Bu Özellikler İse Kılıcınızı Nasıl Tutacagınızı Belirlersiniz Bunların İçinde Atın Üstünde Vurdugunuz Gibi Vurabiliyotuz


MOBLOCK:ARKADAŞLAR GELDİK ASIL MESELEYE BUDA ÇEKME HİLENİN EN GÜZEL YANI KESİNLİKLE ÇEKMEDE OYUNDAN ATMAZ FAKAT SİZ ÇOK HIZLI VURURSANIZ ATABİLİR AMA BEN DENEDİM %100 ATMADI...
ZOOM:Arkadaşlar Buda Oyundaki Kamera Ayarı...

COMBO:ARKADAŞLAR Bu İse Kombo Kitabı Okumus Gibi Vurursunuz...

Auto Atack:Arkadaşlar Buda Otomatik Atack Yapar...

ARKADAŞLAR ÖN YUZDEKİ OZELLİKLERİ YAZDIM ŞİMDİ ARKADAKİ ÖZELLİKLERİ YAZAYIM...


ARKADAŞLAR BU SAYFAYI FAZLA ÇÖZEMEDİM AMA BU SAYFADAKİ EN GÜZEL ÖZELLİGİ UNİSCL DİR...

Arkadaşlar Uniscl yi İşaretlediginiz Zaman Gorunmez Oluyorsunuz...

yani Başkaları Sizin SS nizi Alamıyor
NOT: VİRUS YOKTUR
                        İNDİRMEK İCİN ALLATKİ LİNKE TIKLA İNDİR
DOWNLOAD : M2 MultiversionHack v3.91 Yeni  Tıkla İndir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güncel Hile

Minecraft Mod

Minecraft Mod

Mega APK Mod Download

Apk Mod Game Download

 

metin2 hileleri. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com